marți, 15 iunie 2010

Trăieşte astăzi datorită unei minuni pe care nici medicii nu o credeau posibilă. Cornel Mirea (34 de ani) din Craiova a suferit acum doi ani un traumatism craniocerebral, din cauza căruia a stat un an la Terapie intensivă. Doar soţia sa, Mirela (35 de ani), nu a încetat să se roage la Dumnezeu pentru un miracol. Şi acesta a venit.

Pe 31 august 2008, la puţin timp după ce şi-a botezat cel de-al doilea fiu, Cornel Mirea a căzut de pe ATV şi s-a lovit la cap, suferind un traumatism craniocerebral sever. Oricâte eforturi au făcut medicii craioveni, nu au putut decât să se declare neputincioşi. În comă profundă, bărbatul a fost transferat la Spitalul Bagdasar-Arseni din Capitală.

Soţia s-a rugat încontinuu

“Pierdusem şirul operaţiilor, dar, după fiecare, medicii îmi spuneau că doar un miracol îl poate salva. Stăteam cu el la spital, îl ţineam de mâna la care avea brăţara sfinţită şi mă rugam la Dumnezeu să se facă bine”, povesteşte Mirela, cea care a simţit mereu că soţul ei îşi va reveni. “Într-o zi, m-a sunat o doamnă. Nu o cunoşteam, dar ea ştia ce ni se întâmplase. M-a liniştit şi mi-a spus că pe 24 octombrie se va produce marea schimbare. Am simţit în vocea ei că e o persoană foarte credincioasă”, îşi aminteşte craioveanca.

Cornel Mirea a stat în comă profundă peste două luni

Cornel Mirea.jpg

Cornel Mirea 2.jpgExact în ziua aceea, medicii i-au spus Mirelei că-l vor opera din nou pe Cornel. “La câteva zile după operaţie, eram la graniţa cu lumea cealaltă când Mirela a venit la mine, la Terapie intensivă, să se roage la patul meu. Mi-a pus o iconiţă pe buze şi se ruga plângând. Acestea sunt primele amintiri. Ieşisem din întuneric şi începeam să văd lumina din jurul meu. Mirela mi-a spus că am strâns-o uşor de mână”, povesteşte Cornel.

“Plângând, îi puneam iconiţa pe buze şi îi spuneam să o sărute, ca să plecăm împreună acasă, la copilaşi. Simţeam o forţă puternică în jurul nostru şi, începând cu acea zi, Cornel a început să se facă bine: a deschis ochii, m-a recunoscut, a început să vorbească”, îl completează Mirela. Craioveanul s-a externat pe 17 septembrie anul trecut şi în prezent continuă recuperarea la Craiova.

Prof.dr. Vlad Ciurea.jpgProf.dr. Vlad Ciurea: «Este un miracol»

Prof. dr. Vlad Ciurea, neurochirurgul care l-a operat pe Cornel Mirea la cap, recunoaşte că echipa sa şi cea de la Terapie intensivă au primit ajutor de Sus. “Noi am făcut tot ce era medical posibil, dar este un miracol că un pacient cu un traumatism cranio-cerebral atât de grav şi-a revenit aproape în totalitate, după ce a stat mai bine de două luni în comă profundă”, ne-a declarat şeful Secţiei Neurochirurgie de la Spitalul Bagdasar-Arseni.

Alături de dr. Adrian Iliescu, prof. dr. Ciurea i-a pus craioveanului o placă metalică în locul părţii frontale a craniului, iar echipa de la chirurgie plastică i-a tratat escarele (leziuni ale pielii, apărute în urma imobilizării prelungite la pat).

Amelia Antoniu a stat în comă profundă patru zile

Infectată în urma unei intervenţii suferite pe 19 mai, anul acesta, la Spitalul CF 2 din Capitală, soprana Amelia Antoniu a stat patru zile în comă profundă. Primul lucru pe care l-a făcut când s-a trezit a fost să ceară un pix şi o hârtie, ca să poată transmite tuturor ce a simţit pe marginea prăpastiei dintre Viaţă şi Moarte.

Amelia Antoniu a stat în comă profundă patru zile.jpg

“De la întuneric, am văzut diverse culori, apoi un alb strălucitor. Când eşti lângă moarte, împăcarea cu lumea şi cu tine însuţi sunt esenţiale. Ăsta e bagajul cu care plecăm”, a povestit Amelia, când sufletul ei a scăpat din ghearele Nopţii Eterne.

Amanda Ciobanu a stat în comă 11 zile.jpgAmanda Ciobanu a stat în comă 11 zile

În ianuarie 2007, o bucată din acoperişul unui bloc din Galaţi s-a prăbuşit peste Amanda Ciobanu, o fetiţă de doar 8 ani. Chiar dacă medicii nu i-au dat prea multe şanse de supravieţuire, fetiţa suferind multiple traumatisme craniene şi o fractură de maxilar, ea şi-a revenit din comă după 11 zile şi a povestit pentru Libertatea ce “a visat” cât timp nu a fost printre cei vii: “Am văzut îngeraşi albi. Mulţi. Şi toţi aveau grijă de mine. Era lumină şi era frumos. Îngeraşii îmi spuneau să fiu curajoasă, că o să mă fac bine. Am vorbit cu Dumnezeu. Mi-a stat alături şi mi-a spus că El are grijă de mine şi că voi fi din nou cu mami, cu tati şi cu frăţiorul meu”.

Ionela Prodan a stat în comă trei săptămâni

Invitată recent la emisiunea “Happy Hour”, de la PRO TV, Ionela Prodan (63 de ani) a poIonela Prodan a stat în comă trei săptămâni.jpgvestit cum, în urmă cu mai mulţi ani, a fost implicată întrun grav accident de circulaţie ce a avut loc lângă Urziceni. “Ne întorceam de la un concert de la Brăila şi mergeam spre Bucureşti. Eu moţăiam în maşină şi şoferul a adormit şi el, a intrat pe contrasens şi s-a lovit de o altă maşină. Am ajuns la spital în comă profundă şi mi-am revenit abia după trei săptămâni”, povesteşte cântăreaţa. Făcuse septicemie şi nimeni nu mai credea că va scăpa cu viaţă. Până într-o noapte, când a avut o viziune.

“Se făcea că ardeam într-un foc. Nu mă durea, dar ardeam şi peste tot era numai foc. La un moment dat, a apărut un bărbat cu părul lung, cu mustaţă, îmbrăcat în alb şi cu un brâu, care s-a apropiat de mine, nu a zâmbit, nu a schiţat nici un gest, m-a apucat de gât şi m-a tras afară. M-a aşezat pe o băncuţă, lângă un copac. De fapt, era o pădurice, iar pe o cărare era o fetiţă mică. M-a salvat pentru fiica mea şi apoi am simţit multă răcoare, adică viaţa”, a declarat interpreta de muzică populară. După această experienţă, ea şi-a revenit, şi-a recăpătat memoria şi sănătatea
sursa libertatea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright (c) 2010 vindecatori si miracole. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.